4 Şubat 2018 Pazar

Rex Orange County - A Song About Being Sad Türkçe Çeviri

Always felt like I needed to please her, or impress her
Her zaman onu tatmin etmek ya da etkilemenin ihtiyacını hissettim.
Though only in the hope that one day I would undress her
Bir gün onu soymabilmenin hayalini kurdum
Don't be offended
Dargın olma
You think I'm 'bout to tell you that "I love you"
"Seni seviyorum" diyeceğimi sanıyorsun
But I really really really fucking don't
Ama gerçekten, gerçekten, gerçekten öyle değil
See the months of obsession
Takıntıyla geçen aylar
And crying for hours
Ve saatlerce ağlamalar
I even started sitting down in the shower, girl
Duş alırken bile oturmaya başladım, kızım
I'll take my time on my own
Zamanımı kendim için harcayacağım
And I'll be fine now I'm alone
Ve yalnız olduğuma göre iyi olacağım.

Constantly told stories with a stretch of the truth
Daima gerçeği zorlayarak anlatılan hikayeler
Trying hard to make memories to remember from youth
Çocukluktan kalan anıları hatırlamayı zor hale getiriyor
Desperately wanting you to be interested too
Umutsuzca senin de ilgilenmeni istiyorum
It's not clear what I need yet
Hala ne istediğim belli değil
But it's clear it's not you
Ama seni istemediğim belli
Here's what I'd say to any young man that's still interested in you
Seninle ilgilenen herhangi genç bir adama söyleyeceğim şeyler bunlar:
Do you prioritize the things in your life
Hayatındaki şeylerin önem sıralamasını yapıyor musun?
The things that you hope to do
Yapmayı umduğun şeylerin
Cause if not then
Eğer bunların sıralamasını yapmadıysan,
Mate you'd better trust me when I tell you that
Dostum, sana şunu söylediğimde bana inanmalısın
It's not worth forgetting about yourself
Kendini unutmaya değmez,
Because of one fucking girl
Salak bir kız için.
She may seem perfect, and gorgeous, and lovely
Sana mükemmel, harika ve tatlı gelebilir
You'll think she likes you
Senden hoşlandığını düşünebilirsin
I mean I thought she loved me, no
Demek istediğim, ben de beni sevdiğini düşünmüştüm, hayır
But no
Ama hayır
Neither of us will get down from the shelf
İkimiz de raftan yere devirmeyeceğiz
The only one she loves is herself
Onun tek sevdiği kişi kendisi



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder