16 Haziran 2017 Cuma

No Vacation - Yam Yam Türkçe Çeviri

Why don’t you take off your red shoes
Neden kırmızı ayakkabılarını çıkarmıyorsun
So we can end our night well spent
Böylece gece gezintimizi bitirebiliriz 
Why don’t you say what’s on your mind
Neden aklında ne olduğunu söylemiyorsun
I won’t run away
Kaçmayacağım
I won’t turn away
Vazgeçmeyeceğim
I won't turn away
Vazgeçmeyeceğim
When morning comes our way
Sabah olana kadar
I’ll be here to stay
Burada kalacağım
Staring at a distance
Mesafeye gözlerimi dikmek
This warmth is hard to find
Bulunması zor bir sıcaklık
Sitting in the silence
Sessizlikle oturmak
I gave my best, I tried
Yapabileceğimin en iyisini yaptım, denedim
Simply a distraction 
Kısaca dikkat dağıtan bir şey
I didn’t hope to find
Bulmayı ummuyorum 
Sitting by my side 
Kendi tarafımda oturuyorum
I hope you’re here to stay
Burada kalacağını umuyorum



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder