1 Mart 2019 Cuma

Kelsy Karter - Harry Türkçe Çeviri


I blacked out, passed out, first time we met
Bayıldım, kendimden geçtim, seninle ilk buluştuğumuzda
It wasn't drugs, could be love, but it's probably sex
Bu his uyuşturuculardan değildi, aşk olabilir ama büyük ihtimal sevişmemizdendi
I'm thinkin' 'bout you
Senin hakkında düşünüyorum

Cool stare, greased hair curled around your eye
havalı bakışlar, gözüne doğru buklelenmiş joleli saçların
I wanna take a dirty picture, send it to your mind
Seksi bir fotoğraf çekip zihnine göndermek istiyorum
I'm not just thinkin' 'bout you
Senin hakkında 'sadece' düşünmüyorum

I'll treat you better than the girls you're hangin' out with
Sana takıldığın kızlardan daha iyi davranacağım
Take you to Heaven and I'll show you all around it
Cennete göndereceğim ve etrafı güzelce gezdireceğim
I'll never ever let you down
Seni asla yüz üstü bırakmayacağım

Harry
Harry
I'm gonna make you love me
Seni kendime aşık edeceğim
You're gonna make me breakfast
Bana kahvaltı hazırlayacaksın
It's a secret just between us
Bu aramızdaki bir sır 
We can keep it low-key
Bunu gösteriş yapmadan saklayabiliriz 
I ain't bein' funny
Komik olmaya çalışmıyorum
You should be so lucky
Çok şanslı olmalısın
To put your, put your velvet arms around me
Kadife kollarını bana sarabildiğin için 
I'm g-g-g-g-gonna make you love me
Seni kendime aşık edeğim
So put your, put your, put your arms around me

Yani kolarını bana sar, sar, sar

Ooh,
Ooh,
Yeah, I'm starin' at you in the magazines every day
Seni her gün magazin dergilerinde izliyorum
Feel like I'm seventeen, never been touched this way
On yedi gibi hissediyorum, daha önce böyle hissetmemiştim
I'm thinkin' 'bout you
Senin hakkında düşünüyorum

I'll treat you better than the boys you're hangin' out with
Sana takıldığın erkeklerden daha iyi davranacağım
Take you to Heaven and I'll show you all around it
Cennete göndereceğim ve etrafı güzelce gezdireceğim
I'll never ever let you down
Seni asla yüz üstü bırakmayacağım

Harry
Harry
I'm gonna make you love me
Seni kendime aşık edeceğim
You're gonna make me breakfast
Bana kahvaltı hazırlayacaksın
It's a secret just between us
Bu aramızdaki bir sır 
We can keep it low-key
Bunu gösteriş yapmadan saklayabiliriz 
I ain't bein' funny
Komik olmaya çalışmıyorum
You should be so lucky
Çok şanslı olmalısın
To put your, put your velvet arms around me
Kadife kollarını bana sarabildiğin için 
I'm gonna make you love me
Seni kendime aşık edeceğim
Ooh, ooh

Oh, Harry, Harry, Mmmm, Harry
Oh, Baby, I'm gonna make you love me
Oh, bebeğim, seni kendime aşık edeceğim
Yeah
Evet

So put your, put your, put your arms around me
Yani kollarını bana sar, sar, sar 
I'm gonna make you love me
Seni kendime aşık edeceğim
You're gonna make me breakfast
Bana kahvaltı hazırlayacaksın
It's a secret just between us
Bu aramızdaki bir sır 
We can keep it low-key
Bunu gösteriş yapmadan saklayabiliriz 
I ain't bein' funny
Komik olmaya çalışmıyorum
You should feel so lucky
Çok şanslı hissetmelisin
I'm gonna, I'm gonna
Seni, Seni 
Gonna, gonna make you love me
Seni, seni kendime aşık edeceğim
Harry!
Harry



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder