7 Ekim 2019 Pazartesi

SIAMÉS - Summer Nights Türkçe Çeviri

[Stöltz]
Tell her when it rains
Yağmur yağdığında kıza söyle
I don't feel it
Onu hissedemiyorum
Tell her I'm to blame
Suçlanması gerekenin ben olduğumu kıza söyle 
Didn't see it
Onu göremedim 

Winter's snows
Kış karları
Don't hide my woes
Kederimi saklamam
I can't lie to you
Sana yalan söyleyemem
I tried to warn her that sometimes we fall in the dark
Karanlığa düştüğümüz zamanlarda kızı uyarmaya çalıştım

[Stöltz & Barbie Williams]
It's summer time
Yaz vakti geldi
Singing Al Green in your car
Arabanda Al Green söylemek
Heading to a party
Partiye gitmek
And the night air feels alive
Ve gecenin atmosferi yaşadığını hissediyor 

[Barbie Williams]
Just sitting here
Burada öylesine oturuyorum
I'm waiting, oh yeah
Bekliyorum, oh evet 
And he's not by my side
Ve o benim yanımda değil 
Feeling dazed and I can't get him out
Sersemlemiş hissediyorum ve onu dışarı çıkaramıyorum
Stuck in yesterday
Düne sıkışmış 

He don't know it
O bunu bilmiyor
I rarely showed it
Ona bazen gösteriyorum
I can't lie to you
Sana yalan söyleyemem
I tried to warn him that sometimes we fall in the dark
Karanlığa düştüğümüz zamanlarda çocuğu uyarmaya çalıştım

[Stöltz & Barbie Williams, Stöltz]
It's summer time
Yaz vakti geldi
Singing Al Green in your car
Arabanda Al Green söylemek
Heading to a party
Partiye gitmek
And the night air feels alive
Ve gecenin atmosferi yaşadığını hissediyor
But in my life
Ama hayatımda
I never meant to cause no harm
Hiçbir zaman zarara yol açmak istemedim
Never hurt nobody
Asla kimseyi incitmek istemedim
Just wanna take this chance to fly
Sadece bu uçuş fırsatını kullanmak istedim
On this summer night
Bu yaz gecesinde

[Barbie Williams]
But in my life
Ama hayatımda
I never meant to cause no harm
Hiçbir zaman zarara yol açmak istemedim
Never hurt nobody
Asla kimseyi incitmek istemedim
Just wanna take this chance to fly
Sadece bu uçuş fırsatını kullanmak istedim



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder