24 Aralık 2017 Pazar

Mimi I Will Be Okay Türkçe Çeviri

I didn't ask for much, I just wanted to feel your touch
Çok soru sormadım, sadece bana dokunduğunu hissetmek istedim
When your eyes met mine I used to feel butterflies inside
Gözlerin benimkilerle buluştuğunda karnımda kelebeklerin uçuştuğunu hissederdim
We watched the sunset and watched the clouds slowly pass us by
Gün batımını ve bulutların yavaşça üzerimizden geçtiğini izledik 

But you didn't love me so you chose to say good bye
Ama beni sevmemiştin, hoşçakal demeyi seçtin.

But it's okay
Ama sorun değil
I will be okay
İyi olacağım

You were never mine tho I thought we were fine
Hiçbir zaman benim olmamana rağmen iyi olduğumuzu düşünmüştüm
I guess I just was the first one in line
Tahminimce sırada ilk ben vardım 
So you moved on to break some other girls heart
Yani diğer kızların kalplerini kırmak için ilerledin
And the pain you left me sinking in is now just faded scares
Ve bana bıraktığın yavaşça azalan acı şimdi sadece solmuş yara izleri

I'm okay
Ben iyiyim
Yes I'm okay
Evet iyiyim

It took some time to heal it took some time to feel again
İyileşmek zaman aldı, tekrar hissetmek zaman aldı
But I made it through and I realized that I don't need you
Ama bunu yaptım da ve sana ihtiyacım olmadığını fark ettim

But do you have any scars? have you broken enough hearts?
Ama senin hiç yara izin yok mu? Yeterince kalp kırdın mı?

But it's okay
Ama sorun değil
I will be okay
İyi olacağım



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder