4 Mart 2017 Cumartesi

Flatsound - you are the coffin Türkçe çeviri

I am doing just fine, thank you 
Ben iyiyim, teşekkür ederim
I know how much you like to keep in touch 
Temas halinde olmayı ne kadar sevdiğini biliyorum
so you can talk about it 
Yani bunun hakkında konuşabilirsin
and you said, who was that, who were you talking to? 
Ve demiştin ki; o kim, konuştuğun kişi kimdi?
is that the reason you're too scared to go downtown? 
Şehir merkezine gitmeye çok korkmana neden olan bu mu?
and talk about it. 
Ve bunun hakkında konuş.
she said it's my own body, I did what I wanted 
Bu benim bedenim, ne istersem yaparım demişti
ever since god made me bleed 
Tanrı beni yaraladığından beri
he is a pedophile, you are the coffin 
o sübyancı, sen de tabutsun
and you're the reason that I can't breathe 
Ve nefes alamama nedenimsin

I'll sleep inside of your chest 
Göğsünün içinde uyuyacağım
and fight those thoughts in your head 
Ve bu düşüncelerinle kafanın içinde kavga edeceğim
some say we should take a rest 
Bazıları mola vermemiz gerektiğini söylüyor
I think I'd rather be dead 
Ölü olmayı tercih ederdim

her own body, she did what she wanted 
Kendisinin bedeni, istediğini yaptı
ever since god made her bleed 
Tanrı onu yaraladığından beri 
if he's a pedophile you are a monster 
Eğer o sübyancıysa sen bir canavarsın
and you're the reason that I can't sleep
Ve uyuyamamın sebebi sensin 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder