28 Nisan 2017 Cuma

Tessa Violet - Do You Love Me Too Türkçe Çeviri

Do you like me in a dress Elbise giydiğimde beni beğenir misin I like you very best Seni tabii ki beğenirim But what if i were just a mess Peki sadece darmadağan olduğumda..? Id still think I was blessed Kutsanmış olduğumu düşünürdüm Do you like me in the morning Beni sabahları beğeniyor musun Darling I am yearning Tatlım ben sevgiyle doluyum At night when Im tossing turning Geceleri dönüp dururken My feet, my heart, youre warming Ayaklarım, kalbim, ısıtan sensin Do you like me when its rainy Hava yağmurluyken beni beğeniyor musun I like you night and daily Geceleri ve her gün beğeniyorum And will you stay when I am eighty 80 yaşında olduğumda da yanımda kalacak mısın Youll always be my baby Her zaman bebeğim olacaksın Tell me if its true Doğruysa söyle I in love with you Seni seviyorum Tell me do you love me too Sen de beni seviyorsan söyle Do you like me in a suit Beni takım elbiseyle beğeniyor musun I always think youre cute Her zaman tatlı olduğunu düşündüm Out in the country where Im farming Şehrin dışında çiftçilik yaparken de mi? Youll always be prince charming Her zaman etkileyici prens olacaksın Do you like me when its colding Hava soğukken de beni beğenir misin Well have to cuddle closer Öyleyse birbirimize daha fazla sokulmalıyız (sarılmalıyız) What if my plans are all too boring Planlarımın hepsi çok sıkıcı olursa..? My dear well go exploring (cool) Tatlım öyleyse keşfe çıkarız (güzel) Do you like me in the evening Akşamları beni beğeniyor musun? You better be believe in Güvenmen daha iyi olur I sometimes wonder if Im dreaming Bazen hayal kurduğumu düşünüyorum What is it that youre meaning Neyden bahsediyorsun Tell me if its true Doğruysa söyle I in love with you Seni seviyorum Tell me do you love me too
Sen de beni seviyorsan söyle



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder